Blog

Konsilanto kiest klant boven papier

 

Het accountantskantoor Konsilanto zocht en vond een manier om de klant beter te bedienen. Proactief advies verdringt de stapels documenten die voortaan thuishoren in een volledig gedigitaliseerde boekhouding.

Wij willen meer dan alleen maar boekhouden. Doorgaans blijft dat beperkt tot louter geschiedenis: optekenen wat vorig jaar gebeurd is.” Guy Hendrickx van Konsilanto juicht de digitale innovatie in zijn sector toe. ClearFacts bood de oplossing.

“Zij ontwikkelden een online platform dat alle boekhoudkundige documenten digitaliseert. De hele stroom aan papieren wordt meteen klaar gezet in de boekhoudsoftware. Zo hebben wij meer tijd en ruimte om actief mee te denken met onze klanten. Ons advies is voortaan gericht op de mens en de ondernemer.”

PDF-facturen worden makkelijk opgeladen en verwerkt terwijl ook facturen in het digitale e-FFF formaat onmiddellijk in de boekhouding worden klaar gezet. Indien ook de rekeninguittreksels van de klanten onder CODA-vorm in de boekhouding worden inlezen, kan de klant-ondernemer ook zijn betalingen dagelijks in ClearFacts opvolgen.

Uitnodiging sessie Konsilanto

Lees meer: Accountantskantoor Konsilanto verkiest klant boven papier

En ook: Konsilanto implementeert ClearFacts-platform

Konsilanto werkt met de boekhoudsoftware adsolut®.

ClearFactsKonsilanto kiest klant boven papier

Related Posts