ClearFacts nam voor de 4de keer deel aan het Forum for the Future

24 nov 2017

ClearFacts nam voor de 4de keer deel aan het Forum for the Future

Het Forum for the Future wordt beschouwd als het grootste evenement van de economische beroepen in België.

De meest recente editie vond plaats op 22 en 23 november 2017 in Brussels Expo (Heizelpaleis 7).

Het congres bracht meer dan 3.500 professionals uit de sector samen: interne en externe accountants, erkende boekhouders, erkende boekhouders-fiscalisten, belastingconsulenten, bedrijfsrevisoren, software-leveranciers en iedereen die actief is in de boekhouding, fiscaliteit, audit en financiën.

ClearFacts nam voor de vierde keer deel aan het congres met een stand en twee druk bijgewoonde infosessies ‘30 minuten om te overtuigen‘.

 
 

Er ontstond ook een gezellige drukte op de stand waar zowel bestaande klanten als nieuw geïnteresseerde kantoren langskwamen om informatie in te winnen over ons platform en/of een korte demo mee te pikken.

De belangrijkste boodschappen die werden meegegegeven:

 
ClearFacts focust op de automatisering van de activiteiten in het voor- en natraject van het boekhouden en dit complementair aan zes boekhoudpakketten (WinBooks, Exact Online, Adsolut, Expert-M, BOB50c en Wings). Via ClearFacts worden facturen bij voorkeur door uw klanten ingevoerd, verwerkt en dankzij onze unieke bi-directionele connectoren klaargezet in uw boekhoudsoftware. ClearFacts verhoogt de efficiëntie en productiviteit van kantoormedewerkers door het gebruik van de online ‘Werklijst-factory’. Dankzij ClearFacts genieten uw KMO-klantondernemers van een transparante, online terugkoppeling van hun verwerkte boekhouding. ClearFacts is een open, digitaal platform dat integreert en samenwerkt met andere complementaire toepassingen.

 

Tijdens het congres werden enkele van de nieuwe ClearFacts features voorgesteld. Ze werden elk met veel enthousiasme onthaald!

Een greep uit het lijstje:

  • Het beschikbaar stellen van nieuwe APIs die het nog makkelijker maken om complementaire toepassingen te integreren binnen het open platform van ClearFacts;
  • De uitbreiding van het ClearFacts-portaal met een [App Center] van waaruit KMO-ondernemers makkelijk kunnen ‘doorklikken’ (inclusief Single Sign On) naar andere toepassingen die ze nodig hebben voor het administratieve beheer van hun onderneming (facturatietools, rapporteringstools, …);
  • Een nieuwe set van features binnen de ‘Werklijst-factory 2.0’ die de efficiëntie van de kantoormedewerker bij het valideren van boekingsvoorstellen verder opdrijven;
  • De geautomatiseerde verwerking van CODA-bestanden die daardoor ook via de ClearFacts-connectoren kunnen doorstromen naar de boekhoudsoftware;
  • De integratie van alternatieve betalingsmethodes, complementair aan de reeds bestaande SEPA-betaalmodule.
Naast deze grotere projecten staan er nog tal van kleinere initiatieven op stapel, allen gericht op het versterken van onze toepassing als hét …

Online collaboration platform voor u en uw klanten!

 
 
We verwelkomen jullie volgend jaar graag opnieuw!

Het ClearFacts-team