Dit zijn onze goede voornemens voor 2021 ????

19 apr 2021

Dit zijn onze goede voornemens voor 2021 ????

Elk jaar vragen we aan onze klanten hoe tevreden ze zijn over het ClearFacts platform.

Dit is voor een groot deel het succes van ClearFacts: we hebben steeds een goed beeld van de klantbeleving en komen snel tot relevante inzichten.

Zo kunnen we inzetten op wat onze klanten écht belangrijk vinden:

  • De dagelijkse realiteit en de praktische noden
  • De efficiëntie van ons support-team
  • Kwaliteit van ons platform maar ook demo’s en opleidingen

Dit jaar peilden we voor het eerst naar de verwachtingen op vlak van ondersteuning.

 

Resultaten die doen blozen en motiveren om nog beter te doen

95% van onze gebruikers is tevreden met de functionaliteiten van het ClearFacts-platform. 85% van onze klanten zegt dat ze efficiënter werken mét ClearFacts.

82% van onze gebruikers is uitermate tevreden over de totaliteit van onze diensten en geeft ons een algemene score van meer dan 8 op 10.

Wist je dat…

95% van onze gebruikers verwacht om meer dossiers op ClearFacts te activeren in 2021.

85% van onze gebruikers bevestigt dat ze efficiënter werken dankzij ClearFacts.

“Alles kan beter”

Als we wat inzoomen dan zijn dit de algemene trends:

Uitgesproken positieve punten

  1. Bereikbaarheid en behulpzaamheid support
  2. Het ClearFacts platform in het algemeen
  3. Efficiëntiewinst dankzij ClearFacts
  4. Beschikbare documentatie op niveau van de verwachtingen

Verbeterpunten

  1. Communicatie over toekomstplannen
  2. Opleidingen om het platform beter te gebruiken

Deze resultaten zijn voor ons hele team een bron van positieve energie.

We bijten ons meteen vast in de verbeterpunten, nu ja, we zijn al bezig … Alleen zo zijn we zeker dat we ook morgen het product aanbieden dat accountants slimmer doet werken en ondernemers sneller laat groeien.

Ons engagement voor 2021 is dan ook simpel

We leggen onze focus nog meer op onze gebruikers door hen te helpen het onderste uit te kan te halen:

  • Uitbreiding van onze opleidingen, al dan niet online.
  • Een customer success coach “on the road”
  • Transparanter communiceren over nieuwe en toekomstige functionaliteiten binnen het platform

Bedankt aan iedereen die de tijd genomen heeft om de enquête in te vullen. Jullie mening is van goudwaarde!