Hoe overleef ik als accountantskantoor 2020?

19 dec 2015

Hoe overleef ik als accountantskantoor 2020?
 

Na het wegvallen van het Forum for the Future in november, organiseerden Syneton & ClearFacts een alternatief inspirerend seminarie op dinsdag 15 december onder de titel Hoe overleef ik als accountantskantoor 2020?

 
 

Werkt u ook nog op deze manier…?

Onder druk van de overheid, de instellingen én de klanten staat het signaal voor verandering bij de accountantskantoren verplicht op groen. Passiviteit is geen optie. De enige weg is de weg vooruit.

Tijdens het seminarie benadrukte ClearFacts de voordelen van haar toepassing:

  • Het invoeren en digitaliseren van documenten via moderne, gebruiksvriendelijke invoerkanalen
  • Een machinale factuurherkenning (80%) via de dienst ClearFacts AIR (Automatic Invoice Recognition)
  • Het opstellen, verrijken en invoeren van boekingsvoorstellen in de boekhoudsoftware via unieke bi-directionele connectoren
  • Het terugkoppelen van de boekhouding naar de klantondernemer via een (KMO-)portaal, financiële rapporten en een digitaal data- en documentenarchief

De combinatie van deze factoren maakt de toepassing vandaag nog steeds uniek in de markt.

 
Dankzij de open architectuur van ClearFacts past de toepassing perfect in de best-of-breed aanpak van het accountantskantoor van de toekomst!
Rudi Cleymans
zaakvoerder – Syneton
 

Wij staan met plezier ter beschikking voor een meer uitgebreide kennismaking en/of demonstratie van onze oplossingen die uw administratieproces (verder) automatiseren en vereenvoudigen.