Facturen digitaal aanleveren

Vaarwel papier, welkom digitaal

Via een versleutelde, veilige verbinding voer je documenten in en digitaliseer je ze wanneer je dat zelf wilt. Al je documenten worden vervolgens opgeslagen in de ClearFacts Cloud omgeving en zijn dag en nacht beschikbaar.

 

Lever eenvoudig documenten aan zoals jij dat wil

Documenten worden heel eenvoudig digitaal aangeleverd via het platform. Door het grote aanbod invoerkanalen gebeurt dit op maat van de gebruiker en de wijze waarmee zij het best vertrouwd zijn.
Een win-win voor jou en je klant!

In verschillende bestandsformaten

  • PDF
  • UBL
  • Foto’s (JPEG)
  • Gecomprimeerde ZIP-bestanden

Scan

Scan rechtstreeks documenten met behulp van de ClearFacts scanapplicatie.

Dropbox

Sleep het document in een Dropbox-folder om ze automatisch te versturen.

Email

Stuur een e-mail met het document in bijlage naar een uniek ClearFacts e-mailadres.

Mobiele App

Stuur met behulp van onze mobiele applicatie eenvoudig je documenten door, waar je ook bent.

Upload

Upload je documenten in het webportaal van ClearFacts zoals op elke andere website.

Codabox, Zoomit & PEPPOL

Via het Codabox-netwerk worden documenten rechtstreeks doorgestuurd naar je ClearFacts postbus.

Rechtstreekse koppelingen

ClearFacts integreert met tal van andere applicaties en platformen. En hun aantal groeit nog elke dag.

 
 

De mobiele app: meer dan alleen maar documenten aanleveren

Via de mobiele app van ClearFacts lever je digitaal je documenten aan waar en wanneer je dat maar wil. Maar onze app kan veel meer dan dat alleen: hij biedt jou en je klanten ook een permanent overzicht van de recentste cijfers en zorgt ervoor dat je je archief altijd op zak hebt.

Ontdek alle mogelijkheden
 

Time is money. En met ClearFacts ligt the money voor je klaar

Openingsuren, afstand of andere belemmeringen zijn van de baan. Kies je favoriete kanaal en lever documenten moeiteloos en in alle efficiëntie aan. En de piek aan het einde van het kwartaal? Daar hoef je niet meer wakker van te liggen. Nu je klanten hun documenten permanent digitaal kunnen aanleveren, worden grote vloedgolven immers vervangen door kleine kabbelingen. Zo hou jij je administratie onder controle en heb je meer tijd over om te focussen op wat er écht toe doet.

 
Het is een heel eenvoudige, intuïtieve tool. Je moet geen informaticus zijn om ermee te kunnen werken. Toen we er eenmaal mee gestart waren, vroeg ik me af waarom we dat niet veel eerder hadden gedaan.
Veerle Van Mechelen
Mede-zaakvoerder LSB Blokhutten
 

Veilig opgeslagen in een permanent toegankelijk archief, 24/7

Het digitale archief van ClearFacts is veilig en voldoet aan alle vereisten van een wettelijk en officieel archief. Er worden continu back-ups gemaakt zodat geen enkel document verloren kan gaan.

Bovendien heb je als gebruiker altijd en overal toegang tot een overzichtelijk een eenvoudig te raadplegen archief.

Ontdek alles over het archief

 

Veiligheid boven alles

Alle communicatie gebeurt via een versleutelde verbinding en onze datacentra bevinden zich in de Europese Unie en voldoen aan de strengste eisen. Om de veiligheid van onze systemen nog beter te kunnen garanderen, laten we ze bovendien regelmatig testen door ethische hackers. Bij ons kan je er dus echt op rekenen dat je gegevens veilig zijn.

Lees meer over al onze veiligheidsmaatregelen

 

Win aan tijd en ruimte

Bespaar tijd door je documenten eenvoudig en efficiënt aan te leveren en bespaar in één beweging een hoop ruimte dankzij ons veilige online archief.

Demo aanvragenStel je vraag