Noden accountants stimuleren vernieuwing

Deze maand werd het 35.000ste dossier op het ClearFacts platform geactiveerd. Een mijlpaal waar we natuurlijk trots op zijn. Maar we zijn vooral dankbaar voor het vertrouwen en de feedback die onze gebruikers ons dagelijks geven.

Zo zijn we zeker dat we de juiste functionaliteiten ontwikkelen en onze klanten een meerwaarde bieden.

Klant feedback als basis van succes

Die terugkoppeling is één van de hoofdredenen van onze groei. Zo lanceerden we begin dit jaar de analytische module op expliciete vraag van onze gebruikers.

De uitrol van deze module zorgde ervoor dat bestaande ClearFacts-gebruikers meer dossiers activeerden en dus nog meer tijd spaarden. Tegelijkertijd kon deze nieuwe feature heel wat nieuwe kantoren overtuigen om de uitwisseling van documenten via ClearFacts te vereenvoudigen.

We investeren ook steeds meer in de begeleiding van opstartende kantoren, waardoor zij ook vlotter hún KMO-klanten kunnen overtuigen om digitaal te werken.

Hun “customer success” vormt uiteindelijk ook de basis van ons succes. 

De eerste stappen in het buitenland geven bredere kijk op accounting sector

Dit jaar zijn we onze eerste buitenlands avontuur aangegaan.

Ondertussen helpen we een 40-tal middelgrote en grote accountantskantoren in Luxemburg om hun interne efficiëntie te verhogen.

Het enthousiasme van onze Luxemburgse gebruikers heeft de ambities om onze activiteiten in deze regio verder uit te breiden dan ook alleen maar versterkt.

De internationale feedback gaf ons bovendien een bredere kijk op de accounting sector, vitaal voor de verdere ontwikkeling van ons platform.

COVID19: onze infrastructuur heeft de test met vlag en wimpel doorstaan

De lockdown periode, tussen maart en mei, heeft eveneens voor een groeispurt gezorgd.

Tijdens de zomermaanden werd het, zoals gebruikelijk, wat rustiger, maar sinds begin september groeit het aantal nieuwe ondernemingen weer sneller en worden er bij bestaande klanten steeds meer nieuwe dossiers actief.

Ook kantoren die initieel een eerder terughoudende houding hadden, omarmen nu meer en meer digitale oplossingen. In vele gevallen om een antwoord te bieden op het “nieuwe normaal”.

Onze solide cloud-infrastructuur zorgt er trouwens voor dat we deze hogere volumes vlot kunnen verwerken. Zo werden er tijdens de afgelopen BTW-kwartaalafsluiting op de drukste dagen meer dan 130.000 facturen per dag foutloos via ClearFacts verwerkt.

Nog meer focus op gebruiksgemak voor accountants en hun klanten

Tijdens de komende maanden zullen we nog meer aandacht besteden aan de noden van onze gebruikers.

We blijven dus stevig investeren in het ClearFacts-platform en kijken nu al uit naar de lancering van nieuwe functionaliteiten:

  • Gemakkelijk betalen via PSD2 met Ponto
  • Extra veiligheid door twee-factor-authenticatie met TruliUs
  • Gebruiksvriendelijke goedkeuringsflow voor facturen
  • Makkelijke opvolging van de activiteit op Clearfacts via notificaties op de mobiele app en via e-mail

Ook in de toekomst zullen we dus onze klanten om hun mening blijven vragen, zo krijgen we nu eenmaal een beter beeld van ons product en kunnen we continu aan een betere klantenbeleving werken.

En dat is goed voor iedereen.