Recent news
- Hoe kies je de beste pre-accounting software: een handleiding voor Belgische accountants
- Omhoog, die efficiëntie! 5 onbekende ClearFacts-features waarvan je niet wist dat je ze nodig had
- ClearFacts is genomineerd voor Deloitte’s Technology Fast 50 2023
- Tien jaar ClearFacts: een ambitieuze trip down memory lane
- Wij zijn ClearFacts: maak kennis met Jiska, onze Support-heldin
Sneller handtekeningen verzamelen dankzij de integratie met SignHere
25 oct 2019

SignHere – onderdeel van Isabel Group – is een eenvoudige en veilige oplossing voor digitaal handtekeningen. Dankzij de integratie met ClearFacts wordt het voor uw klanten nog gemakkelijker en overzichtelijker om documenten digitaal te tekenen.
Deze digitale handtekeningen kunnen gebruikt worden in het kader van verschillende documenten zoals opdrachtbrieven, mandaten, notulen, attesten, enz.
Hoe gaat u concreet te werk?
-
Stap 1: Voorbereiding
U bereidt de digitale handtekening voor op het SignHere platform.
-
Stap 2: Notificatie
Uw klanten ontvangen in hun ClearFacts account de melding dat er een document klaar staat voor ondertekening.
-
Stap 3: Tekenen
De klant klikt via zijn ClearFacts portaal door naar het SignHere platform en ondertekend het document digitaal.
-
Stap 4: Overzicht
Eénmaal getekend verandert de status van het document in ClearFacts naar ‘Ondertekend’.
ClearFacts biedt een helder overzicht van de digitaal ondertekende en nog te ondertekenen documenten, en de getekende documenten kunnen altijd gedownload worden.
Interesse? Ontdek meer over SignHere of vraag een gratis demoaccount aan via https://www.signhere.be/nl/